https://ata-metal.ir/برگزاری-مراسم-عزاداری-دهه-پایانی-ماه-صفر-در-هلدینگ-عطامتال-2

برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر در هلدینگ عطامتال

سه‌شنبه، 20 شهریور 1403

هلدینگ صنعتی و معدنی عطامتال، همچون سال‌های گذشته، به مناسبت سالروز شهادت امام رضا8، امام حسن 8و رحلت پیامبر اکرم2، مراسمی باشکوه به منظور بزرگداشت این ایام معنوی برگزار کرد. این مراسم با حضور گرم و پرشور مدیران، کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان و مهمانان گرامی، در فضایی سرشار از ارادت به خاندان عصمت و طهارت8 برگزار شد و نمادی از ایمان و همبستگی اعضای خانواده بزرگ عطامتال به شمار می‌رود.

بخش‌های ویژه مراسم:

1. قرائت زیارت خاصه امام رضا8: مراسم با تلاوت زیارت خاصه امام رضا8آغاز شد که موجب تقویت روحیه معنوی و نزدیک‌تر شدن دل‌های حاضران به این امام همام گردید.

2. سخنرانی و مرثیه‌خوانی: در این بخش، با دعوت از مداحان اهل بیت8، مراسم با سخنرانی مذهبی و مرثیه‌خوانی در سوگ شهادت امام رضا8همراه شد و فضایی آکنده از معنویت و عشق به اهل بیت 8ایجاد گردید.

3. سفره شله نذری: طبق سنت دیرینه نذری دادن در روز شهادت امام رضا8، سفره‌ای از شله نذری برای حاضرین گسترده شد. این نذری که نمادی از اخلاص و محبت به ساحت مقدس اهل بیت8 است، به همت کارکنان و همراهی مدیران محترم هلدینگ تهیه و توزیع شد.

4. پخش ویدیو و گالری تصاویر: در ادامه، لحظات معنوی و خاطره‌انگیز این مراسم از طریق ویدیو و عکس‌های ثبت‌شده به نمایش درآمد. این تصاویر نشان‌دهنده همبستگی، اتحاد و ارادت بی‌پایان اعضای هلدینگ به امام رضا8است.

هلدینگ عطامتال همواره در تلاش است تا با برگزاری این‌گونه مراسم معنوی، علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام اهل بیت (ع)، زمینه‌ای برای افزایش همبستگی و ارتباط معنوی بین اعضای خود فراهم آورد.

با امید به اینکه این نذری معنوی و مراسم عزاداری مقبول درگاه حق قرار گیرد و برکت و رحمت الهی شامل حال همگان گردد.